Deelnemers
Enkel laatstejaarsstudenten Economie, Toegepaste Economie, Handelsingenieur en Communicatiewetenschappen van de 5 Vlaamse universiteiten (Katholieke Universiteit Leuven, Universiteit Gent, Universiteit Antwerpen, Vrije Universiteit Brussel en Universiteit Hasselt) kunnen deelnemen aan de wedstrijd ‘De Beste Marketingthesis van Vlaanderen’. De betreffende thesis en de kandidatuur voor de wedstrijd moet aanvaard worden door de promotor en de student(e) moet geslaagd zijn.
Inschrijven
Inschrijven kan via pim@partnersinmarketing.eu.
Kandidaten dienen hun Curriculum Vitae door te mailen, alsook de naam van de promotor, studierichting, universiteit en titel van de thesis.
De professoren marketing beslissen uiteindelijk welke thesissen mogen meedingen naar de titel ‘De Beste Marketingthesis van Vlaanderen’. Nadat de professoren de selectie voor de finale bekend gemaakt hebben, dienen de kandidaten een samenvatting van de thesis, de thesissen zelf (in 3 papieren exemplaren en 1 digitale versie op CD-ROM) op te sturen naar PIM.
Jury en beoordeling
De jury bestaat uit een 5-tal personen uit de organisatie en uit de bedrijfswereld. De jury heeft als moeilijke taak te beslissen welke thesis de titel ‘De Beste Marketingthesis van Vlaanderen’ verdient en welke student dus de hoofdprijs van € 1.000 wint.
Alle thesissen worden beoordeeld op 6 evenwaardige criteria: inhoud, stijl en vorm, actualiteitswaarde, praktische haalbaarheid, publiciteitswaarde en wetenschappelijke onderbouw.
Timing
Je kan je als laatstejaarsstudent inschrijven voor de wedstrijd ‘De Beste Marketingthesis van Vlaanderen’ door een mail te sturen naar pim@partnersinmarketing.eu.
In de maand december wordt de winnaar tijdens een evenement bekend gemaakt.
Over de jurering van de wedstrijd kan niet gecommuniceerd worden.